BEZORGING

HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING IN HUIS HEB?

Wat leuk dat je een bestelling hebt geplaatst! We doen er uiteraard alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te verzenden. We streven er daarom naar dat als jij je pakketje op werkdagen vóór 17:00 besteld, het dezelfde dag wordt verzonden.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Bestellingen binnen Nederland
Je bestelling wordt bezorgd door PostNL. Daarbij heb je keuze uit onderstaande verzendmethodes:

– Brievenbuspakket: gratis verzending
– Brievenbuspakket Track&Trace: : gratis verzending
– PostNL pakket: gratis verzending

BESTELLING

WAT IS DE GARANTIETERMIJN?

Voor alle artikelen geldt een garantietermijn van 30 dagen. Mocht binnen deze periode een artikel beschadigd zijn of heb je een andere klacht, neem dan direct contact op met onze klantenservice met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

WELKE VERZENDOPTIES ZIJN ER?

Thesportfashion verzend standaard met PostNL. Hierbij zijn er twee verschillende verzendmethodes waar we gebruik van maken:

Brievenbuspakket
Als je een klein product besteld bij ons, dan verzenden wij je bestelling als ‘brievenbuspakket’. Dit betekent dat PostNL jouw pakketje door de brievenbus aflevert. Bij deze optie ontvang je geen track en trace code. Houdt er hiernaast ook rekening mee dat het soms langer kan duren voor jouw brievenbuspakketje wordt afgeleverd ten opzicht van de verzendmethode PostNL pakket.

PostNL pakket
Wanneer er in de check out aangegeven wordt dat je bestelling als PostNL pakket verstuurd zal gaan worden, dan wordt je pakket bij je thuis afgeleverd door een bezorger van PostNL. Bij deze verzendmethode ontvang je ook een track and trace code, waarmee jij jouw pakketje kunt volgen vanaf het moment van verzending tot aan de levering. Deze track and trace code ontvang je van ons vanaf het moment dat het pakketje ons magazijn verlaat.

IK HEB EEN KLACHT OVER EEN ITEM, WAT NU?

Mocht je een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van jouw klacht en ordernummer. Onze klantenservice neemt je klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

RETOURNEREN

HOE RETOURNEER IK MIJN BESTELLING?

Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Jammer, maar natuurlijk kan je deze retourneren. Stuur hiervoor een mail naar info@thesportfashion.nl o.v.v. RETOUR. Bij thesportfashion heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 30 dagen na het plaatsen van je bestelling.

 

Natuurlijk kan je deze retourneren. Stuur hiervoor een mail naar info@thesportfashion.nl o.v.v. RETOUR. Ruilen of retourneren kan binnen 14 dagen.

WAT ZIJN DE KOSTEN VOOR RETOURNEREN?

Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest.